Blog

Oceanul de posibilități sau cum putem obține succesul dorit

  • De: admin
  • Categorie: General ,
  • 5215 0

De-a lungul vieţii, ne formăm anumite tipare de comunicare, pe care le folosim atât în discuţiile pe care le avem cu ceilalţi, cât şi cu noi înşine, indiferent dacă ele ne ajută sau nu. 

Cu alte cuvinte, avem tendinţa să acționăm așa cum creierul nostru s-a obişnuit de-a lungul timpului, creând iluzia că există un singur mod de a face lucrurile.

A ști nu înseamnă a putea să faci

  • De: admin
  • Categorie: General ,
  • 5204 0

 Adunăm atât de multe cunoștințe de-a lungul vieții noastre: învățăm de la oamenii din jurul nostru, studiem la școală, la facultate, urmăm diverse cursuri, citim cărți. 

Și cu toate acestea, când ne aflăm față în față cu viața însăși se întâmplă să nu fim în stare să facem ceea ce este necesar pentru a obține rezultatele dorite.

De ce se întâmplă asta?

Cum ne sabotează emoțiile gândirea rațională?

  • De: admin
  • Categorie: General ,
  • 5232 0

De câte ori ai răbufinit în fața cuiva și apoi ai regretat?

De câte ori ai spus ceva nepotrivit și apoi te-ai gândit: ”de ce am spus asta”?

De câte ori ai refuzat să mai comunici cu cineva pentru că te-a agresat verbal?

De câte ori ai lăsat emoțiile negative să strice o discuție, o afacere, o relație?

Clubul Comunicare Esențială®: Violența verbală. Cum ne apărăm?

  • De: admin
  • Categorie: General ,
  • 6261 0

 Atacul verbal reprezintă o exprimare a emoțiilor negative într-un mod nepotrivit.

În spatele unui atac verbal stă întotdeauna o emoție negativă care nu este exprimată, ci este transformată într-un atac verbal la adresa celuilalt. Pe scurt, ești supărat și ataci pe altul.

Clubul Comunicare Esențială®: Capcana întrebărilor

  • De: admin
  • Categorie: General ,
  • 6415 0

Toți punem întrebări și uneori nu reușim totuși să aflăm informațiile care ne interesează. 

Adeseori, răspunsurile pe care le-am putea obține sunt neplăcute auzului nostru: o dezaprobare a ideilor, păreri diferite de ale noastre, obiecții la planurile noastre. 

Clubul Comunicare Esentiala®: Cum să îți faci viața mai ușoară gândind realist

  • De: admin
  • Categorie: General ,
  • 7350 0

Vrei sa-ți dai seama dacă relația ta cu o anumită persoană se bazează mai mult pe imaginația ta decât pe realitate?

Fii atent/atentă dacă :

- Vorbești mai frecvent cu acea persoană in mintea ta, decât să ai conversații efective cu ea

 - Petreci mai mult timp vorbind despre acea persoană cu alții, decât vorbești cu ea direct

 

 

Clubul Comunicare Esențială®: A fi sau a nu fi o victimă neajutorată a împrejurărilor

  • De: admin
  • Categorie: General ,
  • 7426 0

Ce reacție trezesc în tine cei care se plâng frecvent?

Cei cărora toate lucrurile le sunt potrivnice și dau vina pe oameni, familie, politică, educație, că viața lor nu e bună?

Clubul Comunicare Esențială®: Feedback-ul constructiv și critica politicoasă

  • De: admin
  • Categorie: General ,
  • 7198 0
Ți s-a întâmplat vreodată să primești replici de genul:
"Ai dreptate dar ar fi mai bine să mai cerem o părere."
"Arați foarte bine, totuși as fi de părere că pantofii albaștri merg mai bine."
"Da, este bună ideea ta dar nu avem resursele necesare pentru ea și ar dura oricum prea mult."

Clubul Comunicare Esențială®: Managementul îngrijorărilor și al falselor speranțe

  • De: admin
  • Categorie: General ,
  • 8297 0

Ți se întâmplă și ție să trăiești cu gândul că lucrurile vor merge prost … sau prea bine?

Cel mai probabil ești prins în pattern-ul predicțiilor. Și NU! Nu mă refer la citirea viitorului, nici la predicții economice sau financiare. 

Clubul Comunicare Esentiala® : cine si de ce?

  • De: admin
  • Categorie: General ,Comunicare Esențială ,
  • 23047 0


Vrei sa inveti sa comunici mai bine sau pur si simplu vrei sa iti exersezi abilitatile de comunicare ? Noi te putem ajuta!

Iti propunem o metoda de exersare si invatare intr-un mediu relaxat, intr-un grup suportiv si cu ajutorul unui expert. 

Vino alaturi de noi!

 

3 pași pentru transformarea conversațiilor

  • De: admin
  • Categorie: General ,Comunicare Esențială ,SAVI ,
  • 23295 0

Ți se întâmplă să ai conversații, discuții, care să nu iasă cum ți-ai dorit? Să nu obții ceea ce voiai sau chiar să nască tensiuni și conflicte?

Care sunt conversațiile defectuoase? Sunt acele conversații care te îndepărtează de împlinirea obiectivului pe care îl ai.

Care sunt conversațiile de succes? Sunt acele conversații care te ajută să obții ceea ce îți dorești.

Cele 7 comportamente implicate cel mai frecvent în comunicarea defectuoasă

  • De: admin
  • Categorie: General ,Comunicare Esențială ,
  • 23284 0

Comportamentul de comunicare este cel care determină rezultatului comunicării. SAVI® (System for Analyzing Verbal Interaction) susține că prima problemă de comunicare care trebuie rezolvată este CUM se realizează comunicarea. Doar atunci când această problemă este rezolvată merită să ne preocupăm de conținut, de informația transmisă.

În general, în conversațiile greu de gestionat apar frecvent comportamente care blochează circulația informațiilor iar strategiile de transformare a conversațiilor folosesc mai mult comportamente de tipul celor care dau “undă verde” circulației informațiilor.

Ce sunt comportamentele de comunicare?

  • De: admin
  • Categorie: General ,Comunicare Esențială ,
  • 23275 0

Comportamentele de comunicare reprezintă “combinația specifică de cuvinte și de tonuri ale vocii”, modul specific al fiecaruia dintre noi de a ne transmite mesajele către ceilalți.

Experiența de peste 50 de ani în dezvoltarea și aplicarea practică a instrumentului SAVI® (System for Analyzing Verbal Interaction) a arătat rolul determinant al comportamentelor de comunicare  în obținerea rezultatului dorit.

SAVI® (System for Analyzing Verbal Interaction)

  • De: admin
  • Categorie: SAVI ,
  • 23281 0

De ce este necesar să faci o astfel de analiză? Pentru a identifica acel “ceva” din comunicarea ta care te impiedică să obții un anumit rezultat. Să înțelegi ce te impiedică să comunici bine cu familia, prietenii, colegii, echipa, etc....să înțelegi că sunt momente când e bine să vorbești și sunt momente când e mai bine să taci, să înțelegi contextul comunicării și să te poți adapta astfel încât să reușești ce ți-ai propus.